Oldalak

2010. június 16., szerda

Annamari takarója

Pontosabban, mi készült tavalyelőtt karácsonyra?




Ezt a takarót muszáj megmutatnom, én ugyanis nem a patchwork munkáimról vagyok híres, ez főképp Kriszti asztala. Viszont egy barátnőért mindent, a foltonként steppelt, majd takarószalagokkal összeállított takarót kedves barátnőmnek, és akkori lakótársnőmnek készítettem. Titokban. Ami nem kevés szervezést igényelt, hiszen kisgyermekes anyuka lévén többet volt otthon, mint nem. De azért sikerült. Eredetileg a szalagos oldala (alsó kép) lenne a háta, de végül ez tetszett jobban Annamarinak, így jobbára ez van felül.
Megjegyzem, ugyanezen karácsonyra Krisztinek is varrtam egyet, kicsit nagyobb blokkokból, és szalagozás helyett rojtosra vagdosott varrásráhagyásokkal. Arról nincs képem, de majd ő lesz olyan kedves, hogy utólag idebiggyeszt egyet. Vicces volt, mindegyikük elől titkolni a sajátját, és mindkettőjüket szóval tartani a másikukéról.
Ezek után viszont kár is lenne tagadnom (a Krisztiénél azért még mindig kisebb) vonzódásomat a foltmunkák iránt. Bár lehet, hogy egyszer csak rájövök, hogy minden erőlködésem ellenére ez az én igazi műfajom is.

Folt. köv.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése