Oldalak

2010. július 31., szombat

Fagyi extrák

Apró trükkök, amivel fel szoktuk dobni a bolti jégkrémeket. Persze nem a drága, és különlegeseket, én még csak láttam Haagen-Dazs-t, kérem szépen, de nem ettem. A Carte d'Or is viszonylag ritkábban kerül a bögrémbe. Na de, egy juharszirupos dióhoz már nem kéne kreativitás! :)
Egy nyáron rengeteget ettünk frissen főzött kávéval leöntött fagyit. Előbb vaníliát, utóbb átszoktunk a csokisra. Ez volt minden délután az otthoni műszak kezdete.
Idén nyáron felfedeztem a Spar kávés-vaníliását. Elsőre nagyon ízlett, de aztán kezdtem túl töménynek találni, úgyhogy mostanában némi tejjel felöntöm, és habos turmix-szá keverem, nyami.
Ma meg egy régi szendvics jégkrém jutott eszembe, Brontonak hívták, már nem tudom, melyik gyártótól, de finom, omlós kekszek között csoki-puncs jégkrém volt, és a felső kekszbe bele voltak égetve a dinók. Hú, de finom volt. Na, ez az íz hiányzott ma, ezért a Krémkönnyű puncsosába beleszórtam egy marék darált háztartási kekszet. Kicsit azért tartottam az eredménytől, de jó lett. Határozottan jó, ismétlendő.
Hú, most még egy eszembe jutott. Jó régen, pár munkatársnőnkkel jártunk össze, havonta másnál tartottunk egy ebédet, és nálam a desszert vaníliás jégkrém volt, tejszínhabbal, és az akkor rövid ideig kapható, ír krémlikőrös sűrített tejjel.

Ti hogy eszitek a jégkrémeket? (nagykanállal ;o)?)

Folt. köv.

1 megjegyzés:

Vica írta...

Hmm, nyami-nyami, mind jól hangzik. :-))

Megjegyzés küldése