Oldalak

2010. október 17., vasárnap

Akcióóó



Veszprémiek, és környékbeli varrók figyelem!

Ez itt a reklám helye, a Rőfösben(Stromfeld u. 1.) nagyon jó akciók vannak!

Én csak szerény készletet vásároltam a 100 Ft/guriga cérnákból...







De ezenkívűl kilós (2990 Ft-os) áron vannak függönyök, és terítők, táskák, valamint féláron gyerekmintás anyagok (főleg vásznak) , többek közt nagymintás Szörny Rt.-s.

Igaz, hogy én lila vásznakat kerestem volna, azt sajna nem találtam... :o)

De hát Murphy bácsi törvényei így működnek!

**********************************************************************************
Én meg a hatodik kerületben, a Szondi utcában botlottam bele egy elképesztő rövidáru boltba, több magas polc, tele cipzáras dobozokkal, falnyi gombkínálat, cérnák, gumik, tépőzárak, mindenféle szalagok, csatok, beüthető gombok, patentek, szépen be tudnék rendezkedni oda a varrnivalóimmal! :o) Hát még, ha egy méteráru bolt is lenne a szomszédjában! :o)
Honlapjuk is van.

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése