Oldalak

2011. január 2., vasárnap

Ideát is jól indul az év! :o)

Csak épp amíg egyesek újságokat rendezgetnek... addig én máris nyúzom a varrógépet, ha már tegnap babonai okokból kifolyólag pihengetett ismét. (És még mennyi minden pihent, velem az élen...!)


Az első varromány tulajdonképpen nem is új, hanem egy tavalyi maradék, amit Zsuzsi zsuppolt ide, "Nálad biztos van hozzá valami anyag, amivel ki lehet egészíteni!" felkiáltással, de nagy a gyanúm, hogy csak azért, hogy ne nála, hanem nálam csúfoskodjon befejezetlen projekt.


Mindenesetre nálam valóban volt hozzá kiegészítő, így gyorsvarrtam néhány(száz...) felezett négyzetet, szabtam pár csíkocskát, és a kicsi ikrek ruhájának maradékából így lett babatakaró-előlap, amit mellesleg orvul vissza fogok toloncolni Pestre, hogy "valaki" ellássa hátlappal és steppelgessen rajta kicsit. :o)


De sok szöveg helyett (után) jöjjön inkább egy kép:









Na, mit szóltok hozzá, passzol a keret, vagy nem? /Ez persze csak beugratós kérdés...hmm, azért csak válaszoljatok! :o)/






Folt. köv.

2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Pff, tiltakozom, valóban nem volt hozzá anyagom! :o) Bár elég sok minden vár arra, hogy ruhává váljon, a foltoláshoz való tarka vásznakból még erős lemaradásban vagyok!!! :o)

Vica írta...

Szerintem passzol a keret. :-)

Szép munka!

Megjegyzés küldése