Oldalak

2011. március 3., csütörtök

Ez meg az

Kell néha egy kis vásárlás... még ha nem is vagyunk vásárlás-mániások, de van az úgy, hogy Zsuzsi a névnapján megkérdezi tőlem, hogy vegyen-e nekem egy foltos újságot csak úgy! :o)
Mit is válaszolhattam volna? :o)
(Megjegyzem előtte átadtam már neki egy halom édességet, és még utána is egy doboz bonbont.)








Nem volt könnyű választani (sosem az), végülis a kedvencem került a kosárba, teli jó kis tavaszi ötletekkel.
Megmutatom belőle a favorit darabot:







Nem állítom, hogy lesz ilyen táskám, de az ellenkezőjét se. Farmerem van dögivel, kockás anyagaim vannak dögivel, a táska tetszik, most már csak egy kis idő kéne, hogy meg is varrjam.
Node akinek 6 keresztlánya van, annak majd minden hónapra jut valami varrnivaló, hiszen ez pontosan 12 szülinapi és névnapi ajándékot jelent, megfejelve 6-6 húsvéti, gyereknapi, karácsonyi, és egyéb alkalmi igényekkel. Nem panaszkodom, nagyon szívesen varrok nekik!!! A leghálásabb közönségem.
Mivel hárman már iskolások, mondhatom, hogy "hagyomány" lett, hogy a hatodik szülinap iskolai cuccok varrásával ünneplendő (legalább ezeket nem kell megvenni)./ Az ovis "kelengyét" már láthattátok itt-ott./
A lista adott: tisztaságcsomag, tornazsák, technika-rajz köpeny, legfeljebb a színek, anyagok, na meg ugye a monogramok változnak.
Ez alkalommal Esztike öregedett iskolás korúvá, ő meg aztán egy nagyon lányos lány, tehát minden rózsaszín lesz! :o) Vagy virágos.
Ehhez kellett megint cipzárért menni, mert valahogy egy teli cipősdoboznyi cipzár közt egy fia rózsaszín se volt. És ha már a rőfösben voltam, kellett néhány cérna, és persze nem csak egy cipzár, mert mi van, ha legközelebb is kell?
Szóval megnyugtató készletet szereztem be:




A varrás még nem haladt ilyen ütemben, de a tisztaságcsomagot, ami megújult formában készült el(az eddigiek csak sima, behúzós zacsik voltak), már meg tudom mutatni:








A többi még vár rám, szóval...
Folt. köv.


3 megjegyzés:

Aledi írta...

Hú, ez a virágos, amit a neszihez használtál, nagyon tetszik.
Tényleg jó az a táska, szólj a sok keresztlánykának, hogy most te jössz :)

Vica írta...

Hűű 6 keresztlány, nem semmi . Ők aztán ellátnak varrni valóval.
Csini a neszesszerm tényleg igazi csajos. :-)

Kerestem az email címeteket, de nem találtam.Írni akartam nektek, a címeteket elkérni. Meg tudnátok adni?
Nekem van itthon egy félszekrény zippzáram, szeretnék küldeni nektek belőle. Ha elfogadjátok.?
Van benne rózsaszín is dögivel.:-)

a Matula ikrek írta...

Köszönjük a dicséreteket!
Sajnos, még túl kicsik a csajok ahhoz, hogy varrodát alapítsunk belőlük! :o)
Vica: krisztizsuzsi@gmail.com, és nagyon szívesen fogadjuk a cipzárakat! :o)

Megjegyzés küldése