Oldalak

2011. június 26., vasárnap

Hát tessék...

avagy Ti akartátok. :o)



Alcím: bolondgombák a gombabolondnak.



Betti barátnőm világgá megy, neki készült ez a példány. Mivel a gombákat és a békákat szereti, Zsuzsi felkutatta nekem Pest gyakorlatilag összes méteráru boltját, de sajnos az eredetileg kinézett Hunyadi-utcai zöld alapon gombás anyag (96-os) épp elfogyott. Viszont kitartó keresgélése révén talált nekem másik gombákat. (Lehet, hogy békákat előbb találtunk volna...)



Ez az anyag viszont talán túl kényes lett volna önmagában mindennap-hurcolós táskának, így kombináltam némi zölddel (ami B egyik kedvenc színe; no meg a lila, de az nem illett a krémszínhez és a piroshoz).





Azért igyekeztem minél több felületet gombásítani:





Itt egész jól szemrevételezhetőek a kis kalaposok:






Belülre plusz berendezés került, egy üvegtartó, a már megszokott cipzáras zseb, és kulcstartó mellé:






Igen, a bélés is a dizájner anyagból készült, hadd tengjenek túl a gombák. Bevallom szóról szóra úgy jártam, mint Lidércke-Dorka a csigás anyaggal...



A legújabb kütyü pedig a frissen beszerzett karabíner a kulcstartó komformosításához (színe narancssárga, B harmadik kedvence):





Na, elég extrém lett? :o)


Mert ha még nem, akkor elárulom, a sorozatnak még egyáltalán nincs vége!



Folt. köv.







1 megjegyzés:

Belinda írta...

Haláli a zöld gombás, tiszta Grimm fivérek! Persze az elkészült darab is nagyon mutatós. Látom, az anyagkínálat tág teret nyújt az extremitásnak! :)

Megjegyzés küldése