Oldalak

2011. július 17., vasárnap

Kedvenc nyári szín: curry-sárga

Az ebédfőzés gyors letudásának vágya, és egy, általam már többször megrendelt, és isteni, currys-tejszínes-kukoricás csirke emléke ihlette a mai ebédet. Meg az, hogy Kriszti a héten már felemlegette a curryt. Nosza, vettem én is curry port, csirkemellet is, kukorica volt a fagyasztóban.
Bár volt elképzelésem, azért a Tuti receptek közt rákerestem, és ezt találtam (volt több változat is). Annyival egyszerűsítettem, hogy a csíkokra vágott csirkemellet csak simán besóztam a sütés előtt, és olajon készítettem el. Mivel étkezési keményítőt nem tartok itthon, azt sima liszttel helyettesítettem. A recept párolt rizst ajánl köretnek, de én maradtam a tésztánál. Nyami.
Na persze Z nem eszi meg a kukoricát, és a curry-ért sem rajong, így a csirkemell egy részéből rántott szeleteket is dobtam össze, egy kis krumplipürével. Igaz, hogy így már nem volt olyan gyors a főzés, de tuti jut holnapra is, szóval megérte. :o)

1 megjegyzés:

Belinda írta...

Egy ehhez a bejegyzéshez szorosan illeszkedő meglepi van nálam számotokra.:)

Megjegyzés küldése