Oldalak

2011. augusztus 26., péntek

Szülinap és fertőzésveszély

Ez már nem a mi szülinapunk, hanem a harmadik keresztlányomé, aki tiszta keresztanyja, ha a ruhákról van szó. Olyan fiús. Vagy sportos. Leginkább is válogatós. Nem utolsó sorban pedig szintén Kriszti.

Néhány hónapja megkérdeztem, mit szeretne a szülinapjára, azt mondta terepnadrágot. Elteltek a hetek, minden helyen, ahol lehet ilyesmit kapni körülnéztem, de nem sikerült vennem, sőt varrni sem, mert a boltban kapható terepmintás anyagok borzasztó vastagok voltak, és nem akartam páncélnadrágot adni egy 9 éves lánykának.

Aztán legutóbb a kicsik szülinapján megkérdeztem, hogy mi más jöhet szóba, mert terepnaci az nem lesz. "Hát azt én fel se venném!" - jött a válasz. :o) Változó ízlés, khmmm. Még szerencse, hogy nem kaptam. Zsuzsi kihúzott a bajból, összedobta nekem ezt (egy bizonyos takaró hátlapjának a maradékából):

Szuper kockás flanelnadrág, fel-, és lehajtható farmer aljával, még nőhet bele. Telitalálat lett, éppen jó (néhány hónapig), tetszik is, de már megtudtam, hogy legközelebb lehet piros vagy rózsaszín is az ajándék ruha.


Már ha addig nem változnak megint az idők, és velük a lány ízlése... :o) Mindig mondom, nehéz a keresztanyuk élete! :o) Főleg, hogy máris nyakunkon a kettes-számú szülinapja. Igaz, vele nem nehéz a dolgunk, ő igazi csajos ízléssel bír.

Biztos örülne a következő táskának is, de ezt a lovast már más kapja.

Itt lép a képbe a fertőzésveszély!!! felirat: Zsuzsi elvitte magával bevásárolni a Hunyadi utcába Vivit, nem titkolt, sőt, előre megfontolt, fertőzési szándékkal megengedve neki, hogy válasszon egy anyagot, amiből kap egy kis darabot.

A kistáska picit nagyobbított változata készült.

Alkatrészek:


Hopp, egy elem lemaradt, de sebaj.

Tűztem is, mert vékony a vászon, kellett némi merevítés. Ez itt kérem a Kriszti-féle majdnem kukacolás:


Ha valaki ismer jó trükköt, hogy leengedhetetlen kelmetovábbítóval hogy lehetne rendesen, kacskaringókat kukacolni, ne habozzon, és ossza meg velem, mert ilyen darabokhoz szívem szerint azt a tűzést választanám!


Harminc centi anyagból végül ez jött ki, jelentem maradék nélkül (mint a pántba toldott néhány centi farmer is mutatja...):


Azért, ha ebből a lovasból nem is maradt, van még mit varrni, tehát...

Folt. köv.

1 megjegyzés:

Boszorka írta...

Szia!
Szerintem van olyan kütyü, amivel le lehet takarni a kelmetovábbítót. Ha adsz egy címet elküldöm neked.
Tímea

Megjegyzés küldése