Oldalak

2011. szeptember 29., csütörtök

Kis lila

A sok konyhai bejegyzés után jöjjön némi varrás is, de maradunk a lila színnél!

Holnap a munkahelyemen tízéves fennállási buli lesz, igen reprezentatív, igyekszem hozzáöltözni. Itt jön az a rész, hogy minden valamirevaló nő előránt a szekrényéből egy kis feketét... ami nekem nincs. Nem vagyok az a kisfeketés típus. :o)

Ez lesz a ruhám:


A szoknyát Zsuzsi varrta, a blúz bolti, amivel igazán szerencsém volt, mert úgy indultam el, hogy valami lila, nagyon jól szabott blúzt szeretnék, némi extra részletekkel. Ugye mindenki tudja, hogy ha ennyire konkrét elképzeléssel indul vásárolni, biztos nem talál semmit, ami akár egy kicsit is hasonlít a terveihez. Hát nekem most szembejött a főnyeremény.

Viszont táskám az aztán egyáltalán nincs lila ruhához való.

Vagyis nem volt, mert hamar alkottam egyet magamnak:







Bulira fel! :o)
Egy kis szünet, és aztán vissza a varráshoz...

Folt. köv.

4 megjegyzés:

Ági írta...

Csini!!! Ráadásul azért is szeretek Nálatok leskelődni, mert újra és újra bizonyságot szerzek, hogy aki foltot varr, az még képes ruhákat is varrni. Most edzek én is rá egy szoknyára.
Jó bulizást!!!
Ági

Margó írta...

Nagyon tuti a ruha,és a táska is! Nekem is kedvencem a lila! Te leszel a legcsinosabb a bulin!:) Érezd jól magad!:)

Vica írta...

Nagyon tetszik ez az összeállítás:
Jó bulizást!

Tündérke írta...

Nagyon csini leszel, és szuper a táska is :-)

Megjegyzés küldése