Oldalak

2012. január 29., vasárnap

Újabb virágos foltozás

Egy térdben "valahogy" elszakadt farmer került a kezembe. Aki úgy tippel, hogy a tegnap bemutatott hercegnőé, nem téved. :o) Mivel nincs nyár, nem térdnadrág lett belőle, hanem egy vidám, virágos, csajos anyaggal megfoltoztuk. A nagyon szakadt térdén alátettem a foltot, és tisztázó öltéssel körbevarrtam, majd kivágtam a hibás részt, de úgy még nem tetszett, szóval némi keskeny, később majd rojtosodó részt hagyva körbevágtam a varrás mentén. A másik térdén csak pici lyuk volt, azt egy másik folttal takartam el, de az érdekesség kedvéért azt kívülről varrtam rá.





A virágos, turkálóból származó farmeringnek csak a gallérját áldoztam fel hozzá, tehát idővel, ha szükségessé válik, még a nadrág hosszán is tudunk majd javítani. :o)

Közben már készül Gréti hercegnő ruhácskája, talán már azzal...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése