Oldalak

2012. április 7., szombat

Kirakó

Csak térdeltem, és pakoltam, és átrendeztem, és pakoltam, és akkor még sütött a nap is:


Aztán összevartam, szabtam a Trinidadból csíkokat teljes szélességben, és nekifogtam az egész előlap összeállításának:

Igen, némelyek kissé beolvadnak, és nem, nem ez volt az eredeti terv, de kis nézegetés után jobban is tetszik így, mint ahogy elképzeltem! :o) Milyen könnyű megnyugodni, ha el is tér az élet a terveinktől (feltéve persze, hogy jobb irányba fordul, mint reméltük)!

Mielőtt azonban folytatnám, kicsit a konyhában is időztem.

Fogyókúrázók ne is figyeljenek!!!

Dupla adag Albert kekszes sütihez bizony két kocka Ráma kell. Bár szerintem, mire az ember finom mozdulatokkal belekeveri a pudingos alapba simára a vajat, a bevitt kalóriák nagy részét le is dolgozza előre. Kevesebb margarinnal pedig nem lesz ilyen sima a krém, és míg hűl szétrepedezik.

Mentségemre hoznám fel, hogy nem én kezdtem a sütizést, én még csak gondoltam a sütire, de a neten máris ebbe futottam bele...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése