Oldalak

2012. június 13., szerda

Rövidülés

Szerencsére épp nem a nappalok rövidülnek, csak a nadrágszárak.

Kriszti keresztlányom olyan, mint a keresztanyja: jobban szereti a rövidnadrágot a szoknyánál, ezért az ő szülinapjára egy hosszúnadrág szabásmintát kezdtem szabdalni.

Az eredeti szabásmintán volt egy rövidnadrág jelölés, azzal a hosszal kezdtem, kiszabva épp pofás a teríték:


Az anyag mintái amúgyis ehhez a hosszhoz igazodtak. Node miután megvarrtam, rájöttem, ez inkább bugyi, mint rövidnadrág /legfeljebb forrónadrág, amivel sose voltam kibékülve.../. :o) Sebaj, alvósnak épp jó lesz azért!

Így aztán kísérletezni kezdtem, a térdvonal is jelölve van alapból, az lett a harmadik hossz, és a két vonal közt elfeleztem a távolságot, bermuda méretnek nevezve, de igaziból az a hagyományos rövidnadrág méret. Ekképp sorozatgyártásba fogtam, most itt tartok:

Ez a sorozat is csupa turkálós lakástextilből van, és még kinéztem egy-két anyagot... :o) tehát...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Megjegyzés küldése