Oldalak

2012. július 9., hétfő

Hőségriadó

Nem azért, hátha Ti nem vettétek észre, de naggggyon meleg van. Csakis ezzel indokolható, hogy hetente egy bejegyzés jó, ha felkerül ide.

Ugyan szombaton minden meleg ellenére sikerült utolérni magam a varrásban, és a múlt hetet végül annyi nap, ahány nadrág-mérleggel zártam, plusz készülnek új Zsuzsik is a meskára:


Vasárnapi süti is készült, az egyetlen, ami szerintem még bevállalható volt a húsz perces tűzhely üzemeltetéssel, vagyis kekszes-almás, de a vasárnap este már vízszintben talált, hideg borogatással a fejemen (lábamon, kezemen, nyakamon, arcomon felváltva), szóval szerintem indokolt lenne munkahelyen hőségszünetet tartani! :o)

Azért a varrógép nem áll meg...


Folt. köv.


3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

De jobban bírtátok a meleget, többet varrtatok mint én! :)

Bejus70 írta...

Nagyon szeretem ezeket a kockás bejegyzéseidet! Ezek az anyagok maradnak a kedvenceim, varrjak bár rúzsásat vagy csipkéset éppen! A borogatás az jó! Azért pihenj is kissé, mert a felforrt agyvíz könnyen gőzzé válhat, aztán meg köddé...

a Matula ikrek írta...

Móni: ez egy egész heti termés ám...
Bejus: a kockás nálunk mindig favorit, bár szinte minden mintával barátságban vagyunk. :o)

Megjegyzés küldése