Oldalak

2012. július 31., kedd

Pihenek

Vagyis délelőtt varrok Zsuzsi-féle gyerekruhákat, hogy azzal is haladjak, mielőtt lejár a szezonjuk. Ő itt Margaréta, már a meskán:


Szerencsére ezt a fazont már tudom fejből, így hamar elkészült, maradt idő játszani a foltokkal.

Az ikrek szülinapján felháborodtak a nagyobbak, hogy bezzeg nekik nem volt puha-tolltartójuk (amit egyébként, mint kiderült az ikrek nem használhatnak elsőben... számomra érthetetlenül, ha nagyobbak lesznek, miért lesz jó nekik az a cucc, ami most nem???).

Jogosnak ítéltem a zúgolódást, és úgyis ki akartam próbálni egy újfajta neszeszer-tolltartó formát, így mindenki jól jár...

Kezdésnek foltolunk két lapot, egyet csajosra:

Egyet Pókemberesre (miért is csodálkozunk, hogy egy kislány szereti Pókembert, ha egy olyan nagylány is szereti, mint Mary Jane?) :

Pókhálós steppelésben már verhetetlen vagyok (persze csak ekkorka darabokon). Bélésnek jutott egy egész Pók-kéz... :o) , nem akartam felszabdalni felismerhetetlenre.

Épp csak akkorák, hogy az írószerek beleférjenek:

Mindegyiknek van kisebb gyermekbetegsége, de a következő már egyszerű lesz, és ezek is hibátlanok végeredményben.

Mikor kész lettek, kicsit kicsinek találtam őket, de több színesceruza, egy ceruza, egy toll, egy radír, egy hegyező mellett még ennyi hely marad:

Most pedig egy jól irányzott fejesugrás a vásznas dobozba, hogy a következő foltos tervhez előhalásszam az anyagokat...


Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése