Oldalak

2012. július 24., kedd

Vázlat


Elkészült anyukám próbaruhája. Azt hiszem, elég mutatós lett. Ha felvenne ilyen világosat, akár a végleges változat is lehetne ez, de így majd megy a Meskára, miután kicseréltem az eleje szoknyarészt, és befejeztem a tisztázásokat, felhajtásokat. Mert kérem, addig figyeltem az irányított mintára, amíg a felső részt, meg az ujjakat kiszabtam, de a szoknyánál már anyagtakarékosan szabtam, és pont az elejét fejjel lefelé. Sebaj, van még az anyagból, a kivett eleje darabból meg majd szabok kisebb ruha alkatrészt. :o) Tetszik ez a rózsás, és van még más színváltozatban is ott, ahonnan ez jött. Ezt még magamnak vettem, keresztelőre-menő ruhának, de persze nem varrtam meg.
Ti mit gondoltok a nagy virágokról?

folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése