Oldalak

2013. december 13., péntek

A változás szele :o)

Újabb családi rendelést varrhattam, bátyánk ezúttal a laptopjára kért huzatot, de nem komoly táskát, csak egy tokot, ami porosodás ellen védi a gépet.
Az első támpont természetesen megint a viking-minta volt, és én már örültem is, hogy egy laptop porvédőre legalább ráfér az eredeti méret, nem kell kicsinyítgetnem, mint a telefontoknál.
De aztán a következő percben módosult a kérés, legyen inkább ír kobold! Szerencsére emlékeztem, hogy régebben, mikor mániákusan gyűjtögettem inspiratív fotókat a netről, mentettem le egy ír koboldot is, amint kincsesüstjét szorongatja. Még nagyobb mázlimra meg is találtam egy CD-n, így volt miből kiindulni. Sajnos akkoriban még nem volt fontos, hogy a kép helyét is megjegyezzem, mert csak azért kellettek a képek, hogy magam is megvarrjam, de nem eladásra, így az eredetét nem tudom már megmondani.

Mindenesetre így kezdődik ő:




 Nagyon sok pici darabból kellett az aplikációt szabni, és hogy bírja a strapát is, minden darabkát be is vasaltam közbéléssel, de hosszas pöszmötölés után kialakult a kép:


A Mónitól kapott farmerek épp a szükséges méretet adták ki, így arra varrtam fel gomblyuköltéssel:


A tok készrevarrása töredék idő alatt megvolt, ilyen lett kívűlről és már készen:


A béléssel is szerencsém volt, egy elfekvő nagyméretű flaneling hátából épp kijött a két lap:


Saját laptop hiányában egy marék foltos újság adja a modell-töltetet:


Ráadásul megáll a saját lábán is! :o) /vagy épp megül a saját fenekén, ha innen nézzük.../


Utólag nézve még nagyíthattam volna a mintán, és könnyebb is lett volna kiszabni, meg felvarrni, de így is elégedett vagyok vele. Remélem nagytesó is az lesz!


Folt. köv.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése