Oldalak

2014. február 7., péntek

Szinte hasztalan

a délelőtt, mikor  a takarítás-bevásárlás után hamar lehuppanik az ember lánya a varrógép elé, és öt perc varrás után ötven percig bontja a varrást, mert már megint nem számolt az elasztikus farmer egyirányba rugalmas természetével.
Pedig azt hittem, hamar haladok valamit a táskával, ha már előtte összedobtam a két pántját:


De ezenközben a konyhában sikertörténet íródott: újfajta kenyérfelfújtat kísérleteztem ki, mondhatom, roppant eredményesen!
Mivel holnap diós-vaníliapudingos palacsintacsodát tervezek, de maradék kenyér volt itthon, és felfújtam volna, változtatnom kellett az egyébként használt receptemen, hogy ne mindennap ugyanaz az ízvilág jellemezze az ebédet. Így ezúttal a tojásos-tejszínes keverékbe jó adag fahéj került némi cukorral. Az ebbe tunkolt kenyérszeletek közé ízesítésnek krém-tehéntúró került erős vaníliás és gyenge citromos felhanggal. A kép magáért beszél:


Holnap végre nekem is szabad szombatom lesz, tehát...


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Jól jönne mostanában nálam egy ilyen ügyes szakács! Két hónapja nem sok időt vagyok a konyhában... :))

a Matula ikrek írta...

Nyisd az ablakot! Küldök fénypost. ;o)

Megjegyzés küldése