Oldalak

2014. március 17., hétfő

Haladgatok én is...

Még ha naponta kevés időm is jut rá, azért nálam is elkészül egy-egy dolog lassanként.

Emlékeztek például erre a takaróra? Hát nem tegnap kezdtük el... Egyszer már nekiálltam steppelni, de félbemaradt, mert nem tetszett. Most viszont épp kapóra jött, egy újonnan született baráti babának épp csak be kellett  fejeznem.A közepén volt hátra némi steppelés, és persze némi név hímzés, hogy igazán névre szóló ajándék legyen belőle.





Most még ki kell találjak, és alkossak valamit a nővérkéjének is, hiszen nem lenne fair csak az egyiknek ajándékot vinni. :o) Még szerencse, hogy ötlet is, és hozzávaló is akad.

Közben meg még csomózgattam is, sok másra úgysem vagyok alkalmas a napokban, mert hogy mi más hiányzott volna nekem ebben a gyönyörű tavaszban, mint az influenza? :S
12,13,14,15


15-öske klónja, úgy is, mint 16-oska, már készülőben, tehát a nátha ellenére is...

Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nem tudom lányok, hogyan csináljátok, hogy ilyen szuper-sok-mindent alkottok, de adjatok belőle nekem is :)) Tuti a képv. fánk:)

Szépek lettek a karkötők, és persze a takaró is!

Megjegyzés küldése