Oldalak

2014. július 26., szombat

Marhajó



Ezen a héten végre magamnak is varrtam valamit. Zsuzsitól kaptam egy turkált pólót, aminek kissé elszabták a szabását, bár ez kiterítve nem, csak felvéve látszik. Kicsit felemás, és amúgy is kissé szűk volt  a karöltője meg a nyak kivágása.






De ezt a gnús mintát nem lehetett veszni hagyni! :o)
Így hát kicsit átalakítottam. Először irányított robbantással leválasztottam a felesleges részeket:





Majd, amíg azon töprengtem, hogy is oldjam meg a szegéseket (pánttal, vagy behajtva, ha pánttal, akkor milyennel...) nyáriasítottam a túrós-fahéjjas kenyérfelfújtat némi nektarinnal:





Bár a kenyér ezúttal nem volt elég szikkadt, hogy több tojásos keveréket szívjon magába, azért szendvicsnek is kitűnő lett a végeredmény:





Végül elkészült a pántokkal szegett trikó is:





Mert mindenkinek kell néha magára is gondolni (pláne varrni!).


Folt. köv.

3 megjegyzés:

bemka írta...

Nagyon jó, csuda jó, marha jó :)
Tényleg :)

Hegemony77 írta...

A trikó nagggyon jó lett!
A süti pedig nagyon látványos, guszta!... megyek is valami finomságért a konyhába....

a Matula ikrek írta...

Köszi! :o)

Megjegyzés küldése