Oldalak

2014. szeptember 21., vasárnap

Sakk? de lehet, hogy újság?

Meskán keresett meg minket Andi, hogy régebbi tányéralátéteink tetszettek meg neki, csak épp nagyobb méretben szeretné őket. Egyeztetéseink során négyre, majd hatra ugrott a darabszám, de szív mintát csak kettőre kért továbbra is. 
Ebből indultunk ki: 





Ilyen anyagválasztékot sikerült előturkálni a készleteimből:





Szabtam, szabtam, vasaltam és vagdostam, míg a szükséges 120 négyzet elkészült:





Sakkoztam velük, mert kissé szűkösebb volt a diverzitás köztük, mint az eredetiekben, bár újságmintást sikerült beszereznem pótlásképp. Végül azért sikerült úgy kirakózni, hogy két teljesen egyforma nem lett a hat közt.





Az összeállítás, hátlapozás rutinmunka volt, nehézségek nélkül, sőt egy lendületben megvarrtam őket, míg a háttérben szólt A Szépség és a Szörnyeteg, aztán a Holiday. Az egy kellemes szombat volt! :o)

Következett a mumusom, a steppelés. Mivel Zsuzsi Erdélyben csavargott, neki se tudtam átpasszolni, pedig voltak olyan részek, ahol a javításhoz már ilyen arányban gombostűztem:





De azért néhány bontás után ez is bevégeztetett, a fehér négyzeteken át fehérrel, a feketéken fekete cérnával tűzve az összes átlót:





Ami a hátlapon így mutat:





A végeredmény tetszetős:





Összegömbölyödve várják a postázást:





Hosszú lista állt össze, míg ezek a darabok készültek, tehát...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon jók lettek! És tetszettek a fotók a munka egyes fázisairól!

Megjegyzés küldése