Oldalak

2014. október 12., vasárnap

Hogy csináljunk magunknak dupla munkát?

Rém egyszerű, csak gondoljuk tovább a megrendelőnk kívánságát. :D
Egy virágos szoknyát szeretett volna egy kedves érdeklődő anyuka kisebb méretben elkészíttetni a kislányának. Az adott anyagokból csak egyiket tudtam volna (talán) újra beszerezni, mivel a másik egy turkált szoknya maradék fodra volt.
Próbáltam a Hunyadi utcai méterárubolt honlapjáról más szegélyanyagot javasolni, sikertelenül, viszont az oldalon elbóklászva választott két, teljesen új anyagot az anyuka, hogy azokból készítsem el a szoknyát.
Na, itt jött a pluszmunka csinálás a képbe, nekem ugyanis rögtön az ugrott be, hogy fordítottban is biztos helyes lenne a szoknyácska, így aztán duplán vettem az anyagot, és mindjárt két szoknyát varrtam egy helyett.

Az ihletadó (a Meskáról):


A rendelt szoknya:
 

És a fordítottja. Nem is tudom, nekem mintha ez még jobban is tetszene. :o)

Meg együtt a kettő:


A "fordított" még szabadon a Meskán! :o)
Egy újabb rendeléshez is már szárad a beavatott anyag, de közben még egy ruhát alakítok át a nekem adományozott kupacból, szerintem előbb azzal...

Folt. köv.

Utóirat: végül a vevőnek is a fordított tetszett jobban, és azt vitte el, így a rózsaszín került a Meskára. :o)

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon klassz lett! És nekem is ismerős ez a dupla munka, vagy inkább tripla...

a Matula ikrek írta...

Ugye? A kreativitás "átka"...:D

Megjegyzés küldése