Oldalak

2014. november 16., vasárnap

A kellemes meg a hasznos

Kezdjük a legkellemesebbel!





Jól ismert zöldséges piténk legújabb változata: sütőtökös-krumplis-currys. Mennyei, kell-e mondanom? :o) Ez kell a hideg, ködös napokon.

A héten Csilla párnahuzatain dolgoztam , elkészült tizenkét lábujj (bár Zsuzsi szerint ezek fakó taréjok) :




Utánuk megkérdeztem, hogy milyen legyen a szemek állása (és ebből a képből nyilván sokan kitaláljátok, milyen lesz a huzat):




De míg a válaszra vártam, gyorsan elkészítettem az új kisablakokra méretben megfelelő függönyöket. A fürdőszobai a régi mosogatófüggönyből készült (én varrtam vagy... hát sok éve), ami, lévén, hogy a mosogató alatt most már szekrény van, csak búslakodott a szekrényben, de íme, megtalálta új helyét (egy része legalábbis) :



A másik ablaknál megfordult a nálunk általános szokás, miszerint függönyből varrunk ruhát, mint Maria A muzsika hangja-ban, mert nem találtam más függönynek valót a készleteim közt, mint ezt a fehér, műszálas blúzt:




Ilyenkor igazán hasznos, hogy nem vagyunk textil-sznobok, és a foltvarráshoz valóban legmegfelelőbb vásznak mellett nálunk szinte mindenféle anyagú alapanyagok fellelhetők. :o)
A háta is elég volt ehhez:




De a kis kitérő után vissza a párnahuzatokhoz! Azokkal...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Cukik a madarak!
Az a kaja nagyon jól néz ki! a elkevertétek volna a címem, akkor leírom: Budapest... :)))

Megjegyzés küldése