Oldalak

2014. november 1., szombat

Előre dolgozni

Figyelmeztetés!
Aki nem szeret karácsonyi dolgokba futni novemberben, ne is olvasson tovább! :o)


Viszont aki karácsonyi ajándékokat varr, annak ugye előre kell készülnie.
A meskán egy régebbi kétrészes alátétből indult ki kedves megrendelőnk, bár az eredeti szettet anyagok hiányában nem tudtuk neki négyrészesre bővíteni, de nagyon hasonlót tudtunk varrni. Először is négy alapot fehér vászonból és sötétzöld dekorvászonból, nyitott szélekkel, öt sor tűzéssel:


Ezekre előbb a könnyebbet ismételtem, a csomagokat hipp-hopp felvarrtam, rájuk a szalagokat, szalagcsokrokat. A több időt a készítés során az igényelte, hogy minden varrásvégen csomóztam, és a csomókat elhúztam az anyagok közé, hogy tartósabb legyen a rátétminták rögzítése. Bevasalt foltokkal dolgoztam, amiket nyitott széllel tűztem az alapokra:


A fenyőfás minta annyival volt bonyolultabb, hogy először papírravarrással kellett kialakítani a felvarrandó "foltokat":


Gurulóvágós formaigazítás és papírtépkedés után:


Bal oldalon az eredeti darab, jobb oldalon a kicsit felturbózott újak:


És egy képen "régi" és új:



Máris jöhet egy másik megrendelés folytatása, amihez Zsuzsi hozta az anyagokat, hogy a ál-"mentos"-ok valami sokkal érdekesebb köntösbe bújhassanak!


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hú ezek fantasztikusan néznek ki!!!

Megjegyzés küldése