Oldalak

2015. január 17., szombat

Tripla öröm

Első körben géppel steppeltem a kis kockás takarót, még jól is sikerült, olyan kellemes paplan jelleget adott neki a tűzés:





Ami a hátoldalon tetszett is, végülis a három réteghez elég ennyi rögzítés, és még kellemesen puha maradt az egész.
Viszont a színoldalon épp az nem tetszett, hogy megosztja a mintát az átlós vonalazás:




Ezért ragadtam még tűt, és kézzel a négyzetek közepén kézi varrással is megöltögettem egy-egy pontot, no meg a tizenhat foltos blokkokban kilenc érintkezési pontot, hogy ott jobban tagolt legyen a felület:







A végeredmény pedig tényleg tripla örömöt okozott, mert ma átadtuk, és tetszett az apukának, nekem is tetszett /hogy kész...:o)/, és a kedvenc könyvemből is újabb rég kinézett mintát valósítottam meg.




(Bejus! nem lett piros szegély, mert steppelés előtt összevarrtam kifordítva, aztán bevarrtam a kifordítónyílást, így nem kellett külön szegnem. Ilyen pici daraboknál mi általában így varrjuk.)

Most pedig rég tervezett ajándékkal, és Zsuzsi által kiadott apróságokkal...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Bejus70 írta...

Így is nagyon szép! Imádom ezeket kockás a puklikat!

Megjegyzés küldése