Oldalak

2015. február 1., vasárnap

Manósziszifusz

Mivel különösebb terv nélkül, csak a szükséges méretek tudásával vágtam bele ebbe a hátizsák projektbe, alaposan megizzasztott. Mindent menet közben találtam ki, emiatt aztán volt, hogy bontanom kellett. De azt hiszem, végül megérte.
Ilyen lett:
Mivel eredetileg felülre körben összehúzós záródást terveztem, hozzáadtam a magassághoz, amire végül nem lett volna szükség, de szerencsére Csilla nem bánja, hogy magasabb lett, mint eredetileg terveztük.

a teteje leffentyű is zseb

egyszerű záródás

a háta, centiken múlt, hogy itt nem találkozik pontosan a házikó

itt még gomb nélkül a gombazseb, és látszik a kész zsákon oldalra kerülő cipzáros zseb is



kész gombazseb, a gomblyuk alatt levő fehér pöttyhöz választottam a gombot

az oldalzseb
Most  jöhet a morgó medvés változat...

Folt. köv.

2 megjegyzés:

boGár krea írta...

Édes ez az anyag. Nézegettem én is, csak nem tudtam mit varrhatnék belőle.
De ez szuper cuki lett. Elég nehéz munkának tűnik, a sok aprólékos illesztés, egyebek...
Gratulálok hozzá!

a Matula ikrek írta...

Ugye, hogy cuki az anyag? Amúgy is imádok mindent, ami bordűrös mintájú! Ebből az anyagból bubigalléros, A vonalú kislányruhát láttam, az is nagyon cuki volt!
Köszi a dicséretet, nem volt nagyon nehéz, inkább csak türelem kellett hozzá. :)

Megjegyzés küldése