Oldalak

2015. február 8., vasárnap

Miss Marple

Elkészültem Zsuzsi hastáncos-fellépős cucc szállító-óriás táskájával.
Hogy hogy jön ide Miss Marple?
Hát mert töltetlenül nem fix-en merevek a táska oldalai, így az első fényképen határozottan az öreg hölgy szőnyegtáskájára emlékeztett a formája:





A bélésből csak az anyag látszik a következő képen, harsány narancssárga, tenyérnyi gerberákkal (aki a zsebelosztásra kíváncsi, nagyítsa ki az előző poszt idevágó képét!):




A méreteket szemléltetendő /43x33x23/ (és hogy teljes formájában is kibontakozzon a fényképeken a táska) kettő díszpárnát raktam bele, simán elfértek, nem kellett szuszakolni:




Ilyen az eleje:




(az egyik díszpárnám kicsit puhább töltetű, ezért a bal oldal roggyantsága)

Oldala zsebbel:




Háta, cipzáros zsebbel:




A talpa, sűrűbb tűzésekkel, belül plusz egy réteg táskamerevítőt is kapott:




Itt és az oldalnál látszik, hogy tulajdonképpen két anyaggal dolgoztam, mert a nagyobb felületeket kiadó, bútorvászon jellegű anyag sajnos nem adta ki az összes szükséges alkatrészt.
A tetején pedig látható, hogy én még ilyen szépen cipzárt nem tudtam bevarrni, mint ide:



Most aztán mehet a hastáncos fellépni, stílusos táskával, amibe (remélem!) minden holmija belefér!
Én meg előszedem a farmeros dobozokat, és egy Zsuzsitól kapott megbízással...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése