Oldalak

2015. március 11., szerda

Kettes számú kispasi nadrág

Ezt a nagyon sötét szürke/fekete anyagot is turkáló maradékos részlegén vettem. Filóztam felette, mert kissé elmosódott a mintája, meg hát láttam, hogy kijön belőle egy kicsi nadrág, vagy valami, de ahhoz meg hogy jön a sötét szín... de aztán, mivel imádom a kockásokat, megvettem.
Vastag, puha anyaga van, gyorsan ki is szabtam belőle egy nadrágot, erre simán ráfért a minta, rászabott gumiházzal együtt.
Hogy mivel dobjam fel, az kicsit tovább tartott, de végülis, azt gondoltam, hogy fehérből teszek rá valami mintát, és elsőnek egy kísértet ugrott be, de aztán az túl Halloween-es lett volna. Viszont a Pinterest-en úgyis láttam bálna mintás gyerekholmit, így már hamar jött a tökéletes megoldás:
Dicky Moe, alias Morbi Dög, a Tom és Jerry egyik epizódjából. Kerestem képeket, kimásoltam pauszra, aztán egy kis hímzés, rátétezés, a szokásos nadrágvarrási menet, és íme:



Mit gondoltok a fekete-fehérről, gyerekruhához?
Itt mindenesetre jöhet a következő, színesebb darab...

Folt. köv.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése