Oldalak

2015. december 28., hétfő

Karácsonyra készült

Ezért nem mutathattam előbb. Háromrészes fekete bársonymacska kép. A kiindulása egy bármely felhasználásra kapott plüss melegítő felsőrésze volt (az alsóból sima, gumis nacit varrtam Laurának):
Eredetileg egy képet akartam varrni, a párna, a trikó, és a pulcsi mintájára, de ahogy kerestem a megfelelő fekete alapanyagot, és ez akadt a kezembe, úgy döntöttem, hogy három kisebbet készítek. A cicapofi gombkészlet a kisebb mérethez nem bizonyult elegendőnek...
... ezért lett egyik cica alvós pofijú.



A rugalmas anyag miatt a bajszok gépi hímzése nem volt egyszerű, de végül az anyag mögé vékony flízt fogtam, rá a plüsst, arra pedig pauszon a felrajzolt mintát, és így sikerült viszonylag nyújtásmentesen megoldani. A gombokat kézzel felvarrni nem tartott sokáig, aztán eldöntöttem, hogy egybe keretezem a három pofit, és innét már rövid út vezetett a kész termékig. A farmer keretekkel egybefogott kész kép még egy réteg flízt kapott, és farmer hátlapot, a három réteget csak a keretek mentén steppeltem össze. Díszítésként választottam hozzá a vidám, piros kockás külső keretet/szegélypántot. Négy sörösdoboz nyitófülből lettek az akasztók, ahogy látom, kettő is elég lett a szép rögzítéshez. :)

Még vakuval is nehéz fényképezni őket... :)

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése