Oldalak

2016. február 13., szombat

Grafitis-virágos

Egy ing maradékából és egy gumis lepedőből összeálltak hát a múltkor fodrozódó blokkok. Szám szerint harmincöten:


 Aztán szerencsésen találtam hozzá még egy anyagot, mert hát a 35 rózsaszín szélű blokkot ugye nem varrhatom simán egymás mellé...


Így kapott hát keskeny elválasztó keretezést ismét szürkéből, és el is készült az idei második takaró előlapja:


(Valaki már most le szeretné stipistopizni, ezért is rakta rá a lábát... viszont ez a kép eléggé színhelyes, ezért maradt ez.)
Eredetileg gondolkodtam külső kereten is a szürke mintás anyagból, de menet közben arra jutottam, mi lenne, ha ezúttal nem is lenne körben keret. Aztán kiderült, hogy nincs is elég anyagom, így mindenképp így marad. De nekem kifejezetten tetszik is ebben a formában.
Remélem sikerül újabb kihívást eszközölnöm a segítségével, miszerint én steppelem ezt, és közben Zsuzsi is előszed egy előlapot a fiókjából... vagyis


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése