Oldalak

2016. július 29., péntek

Titkos csókok

 Ha az emlékezetem nem csal, ez az utolsó lemaradásom saját kezű varromány-ajándék vonalon (egyelőre!). Dzseni keresztlányom ballagására melóból futottam, még virágot venni se volt időm, a tervezett táska varrása is elmaradt. De csak mostanáig.
Mivel az anyukája táskáját imádta az összes lány, sőt, mint hallottam Dzseni párszor kölcsön is kérte, kézenfekvő volt, hogy ahhoz hasonlót varrok.
Az alapok itt szürkés-kék farmer és fekete alapon tűzvörös "csók" mintájú vászon voltak, valamint két rövid cipzár, mert egyrészt az praktikus, másrészt nem volt megfelelő méretűm...
Először tán nézzünk bele, hogy cipzár bevarrás előtt megszemlélhessük gyomrának űrtartalmát:





Ez a farmer se volt teljesen snassz, az elején is hímzettek a zsebek:




A hátulján is:





A két cipzár bevarrása után a két végen még itt is varrtam némi szűkítést, hogy a tágas belső csinos-formás külsőt kapjon:


De táska nem tökéletes neszeszer, vagy legalább pénztárca nélkül, így ma reggel abba is belefogtam. Először Frankestein-eltem flízt:




A kis tárcánál itt is kívűlre is került a bélés anyagából. Sikerült a betűt is úgy szabnom, hogy legyen rajt egy mini száj lenyomat:



Egy fotón a két darab (ez vakuval készült, így szép éles, de a valós színek a vakus és anélküli képek közt félúton vannak) :




Aztán tárca a táska gyomrában, így is fogom hamarosan elszállítani:



 Viszont, ha lemaradásom már nincs is, terveim még vannak a szabadság maradék napjaira...


Folt. köv.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése