Oldalak

2016. augusztus 1., hétfő

Laurának

Bár Kriszti is varr neki szülinapjára ezt-azt, én sem tudtam megállni. Főleg azért, mert ő a legkisebb, és neki még mindig kevés anyagból is lehet jókat varrni. :)
Elsőnek táncos csoporttársaim fellépő ruhájának maradékából készítettem egy egyszerű fazonú, fodros anyaga miatt cuki kis pólót. Összevarrtam a vállain, és az oldalain, kihagyva a nyak-, és karkivágásokat, ahol a behajtott ráhagyást letűztem, és az alját is felhajtva már el is készült.
vállfán nem sokat mutat

A szoknya ennél tovább tartott, tán tavaly turkáltam a két összeillő párnahuzatot, amiből a váltogatott mintákkal a fodrokat szabtam. Gumis derekú, hosszú szoknya, de kánikularuhaként is beválhat.

De van még szülinaposunk a nyáron, szóval...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése