Oldalak

2016. november 8., kedd

Fel a következőre!

Nincs mit tenni, nyakunkon a karácsony előtti hajtás, én tehát máris sürgős iramban belefogtam egy következő babatakaró készítésébe.
Ajsa babának már varrtunk egy takarót majdnem három éve, még ki se nőtte, de néha szeretnék mosni, ezért megkért Sógorom, hogy készítsünk egy újat.
Először szokás szerint ötletelés, anyagválogatás történt, központi anyagnak némi Mónitól kapott macis flanellt választottunk:


 Aztán több körben megszavaztuk hozzá a partner anyagokat is, és máris ott tartok, hogy a macis négyzeteket kiszabtam:



Jöhetnek a keretek csíkjai!


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Jól néznek ki az anyagok!
Tudtam én hogy jó kezekbe kerülnek az anyagok, gyönyörű alkotások születnek belőlük, mind mindenből!

a Matula ikrek írta...

Köszi!
Igyekszünk... :o)

Megjegyzés küldése