Oldalak

2017. február 18., szombat

Szarvasos pulcsi

Igen, van némi köze a szarvasbogarashoz, ugyanaz a megrendelő, és ugyanaz lesz a tulajdonos is, mint ott. Most azonban egy kész pulcsit kaptam, "csak" díszíteni kellett a szintén előre kiválasztott szarvasfej motívummal. Hogy gyorsan és viszonylag egyszerűen tudjam megoldani, úgy döntöttem, hogy nyitott széllel felvarrt bőr rátét lesz belőle. Pauszra kirajzoltam a mintát, majd egy turkálós bőrszoknya méretben megfelelő részével együtt felgombostűztem  a pulcsi (alulról vetex-szel megerősített) elejére, persze figyelve, hogy a gombostűk a leeső részekbe kerüljenek, mert a bőrön minden végleg megmarad. Ez után a minta körvonalát végigvarrtam egyenes öltéssel (a szarvas is nagyon cakkos állat!), majd kitépkedtem a papírt, amit a varrás kellően perforált is ehhez a művelethez, szerencsémre. Az utolsó művelet a körbevágás volt, kb. 1 mm-re a varráson kívül levágtam a felesleges részeket, és ki is rajzolódott a minta, valamint a felirat.
Íme, a végeredmény:


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése