Oldalak

2017. május 10., szerda

Színes maradékos

Innen indulva:


 Az összes foltot felhasználva kirakóztam ezt, és a lyukakhoz vágtam a még nagyobb darabban maradt anyagból két csíkot és egy kiegészítőt sárga kockásból, hogy aztán minden sor egyforma hosszú legyen nagyjából:


 Kipótolva a sorok messze nem tűnnek egyformának, de egyikből több, másikból kevesebb fogy el az összevarrásnál a varrásráhagyásokba:


 Az előlap kész, hátlapot is találtam, a flízt öt darabból összefoltoltam, tehát most ott tartok, hogy biztostűket kanalazok a három rétegbe tucatszám:


És hogy ez a bejegyzés se legyen csupán varrós, egy konyhai művészkedés, a kétszínű piskóta ilyen szép lett (hozzátenném, feleslegesen, mert a nutellás hab eltakarta) :



Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Gyönyörű a piskóta!
A nutellás habot pedig tedd legközelebb az aljára, így látható marad a piskóta teteje :D

a Matula ikrek írta...

Jó ötlet... :D Szerintem a család úgy is elfogyasztaná éppen.

Megjegyzés küldése