Oldalak

2017. július 2., vasárnap

Amputálás

Kaptam egy helyes, népies, hímzett blúzt ajándékba. Kényelmes is, szép is, csak az ujja nem tetszett hosszan, mivel inkább nyári viseletre szántam. Egyszerűen megoldottam a kérdést, az ujjait rövidre vágtam, beszegtem, és gumicérnával kicsit be is húztam. A levágott, szép ujjakat pedig felül gumiházaztam és gumiztam be, így nálam vékonyabb, és rövidebb karú leendő új gazdája extra ujjakként hordhatja majd őket, ujjatlan, vagy pánt nélküli felsőhöz, nyári ruhához - vagy akár bikinifelsőhöz, fesztiválra...



Az ujjak gumiházaihoz kiegészítő anyagot kellett keresnem, mert a hímzés miatt nem tudtam simán visszahajtani. Így került a kezembe egy régebben már megkezdett ruha, aminek a maradékából meg gyorsan - egy újabb gumiházzal - szoknyát alakítottam Laurának.

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése