Oldalak

2017. december 22., péntek

Filc karácsonyfa díszek

Az első három prototípus volt egy Waldorf iskolai kézműveskedéssel egybekötött karácsonyi vásáron:


Az ott töltött hat óra alatt összesen vagy húsz, leginkább szivecske és csillag dísz készült, 4-5 évestől olyan 10-12-ig korú alkotókkal. Mind hősiesen tuszkolták át a hímzőfonallal a tűt a filcen, még a kicsik is. Egy-két még kisebb lányka apai segítséggel alkotott, rajtuk jókat mosolyogtam, de ők is szép, és igazán egyedi díszeket vittek haza.

A második párt pedig én készítettem Hellóanyus baráti húzós ajándékozásra, Imolának és a párjának, most már ezt is mutathatom, hiszen tegnap átadtam. Ezek vastagabbak, három réteg filcből készültek.


Nekem még egy-két karácsonyi varrást be kell fejeznem, azokkal majd az ünnep után...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése