Oldalak

2017. december 2., szombat

Pókember förevör

Pókember úgy látszik már az életünk (és varrótevékenységünk) része marad. Időről-időre felbukkanik, folyton visszatér. Volt már ágynemű huzat, rövidnadrág, tornazsák, nyomokban tisztaságcsomagon is előkerült, de ez most valami más.
Munkatársnőm (akinek a kezes-lábas párna készült) idei rendelése megint egy smiley párna volt, ezúttal speciálisan egy Viber-en használt Pókember ikon volt a kiindulási pont.
 
Hogy azt mondja, olyan legyen, mint az alsó, csak olyan szemekkel, mint a felső... :o)
Kezdésnek óriás piros Mentost varrtam, a szivacstörmelékes párnatömés horrorjától most is megkímélek mindenkit...


 A huzat színoldalára először is széles cikkcakk öltéssel kialakítottam a pókháló-mintát (nem lila, sötétbordó, csak villanynál és vakuval lett ilyen a színe). Aztán megvarrtam a két nagy szemet, de nem hagyhattam ki, hogy játsszak vele kicsit. Először bamba, vagy szende Pókember lett:


 Aztán szomorú és kancsal:


Végül azért elkészült az igazi, morcos nézéssel:


Persze a megrendelőnek azért előbb elküldtem a két fenti képet, hogy melyiket is szeretné pontosan... De ragaszkodott a morcihoz, olyannyira, hogy azóta bevallotta, felmerült benne, hogy nem is ajándékozza el, inkább megtartja.
De most vissza a karácsonyi listához, szerepel még rajta pár varrnivaló tétel!


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése